Amiért egy pizzás cégnek is kellene próbavásárlást végeztetnie

Az elmúlt héten egyik este pizzát rendelt a család interneten. Figyelmebe vettük az akciókat ezért két pizzát kértünk, mert akkor két ajándék palacsintát is kapunk (a gyerekek inkább ezt kérték) és az egyik pizza pedig akciós áron fog érkezni. A kiírás szerint 50 percen belül megérkezik a pizza, és megkaptuk a visszaigazoló e-mailt is.
Majd vártunk...
És még vártunk...
1 óra 20 perc múlva telefonáltam a céghez, hogy talán nem kapták meg a rendelésünk? De megkapták és már elindult a futár.
Újabb 30 perc majd végre megérkezik a futár. Két pizzát hoz, palacsintát nem, és ő nem is tud róla a számlán nincs rajta. Nem örülők, de nem tudok mit kezdeni a helyzettel. Ő nem próbál meg semmit tenni az ügyben, nem telefonál, nem jelzi senkinek. Majd azt látjuk, hogy nem a visszaigazolt áron kaptam a pizzákat, amik már úgy ki vannak hűlve, hogy már nem sok kedvünk van megenni. 
A honlapon lehet értékelni a kiszolgálást, az étel minőségét. Megtettem, jeleztem a problémát, de választ nem kaptunk.
Ha vállalként karna működni a cég, akkor ezt a helyzetet a maga javára fordítja. De nem alkalmaz próbavásárlókat, így a rendszerének hibái nem derülnek ki. Kevés vevő van, aki veszi a fáradtságot és reklamál, egyszerűen elfordulnak a cégtől. Itt még nem ismerték fel, hogy a futár a cég arca, képviselője. Ha problémát észlel, akkor már neki orvosolnia kell azt. Ha cég jelzést kap, akkor arra reagálnia kellene minél hamarabb (pl. 24 óra). Tanácsolom a kiszállító cégeknek, hogy adjanak megbízásokat próbavásárlásokra, mert akkor megelőzhetik azt, hogy elforduljanak tőlük a vásárlóik és új szállítóktól rendeljenek.