Próbavásárlói tapasztalatok

Néhányan kérték, hogy többet áruljak el a próbavásárló cégekről, én melyik cégeknek szoktam dolgozni, mennyire megbízhatóak.
Eddig két cég, amelyiket bátran merem ajánlani. Azt hiszem azok, akik regisztráltak a hírlevelemre tudják, hogy leginkább a Phantom Shopping Kft-t favorizálom, nekik az ország teljes területén van megbízásuk és korrektül elszámolnak, egy-két kivételtől eltekintve egészen jók a jelentőik. A megbízás előtt még telefonon is lehet pontosítani a céggel, ha valami nem egyértelmű. Sajnos nem adnak visszajelzést az elvégzett munkádról, így abból nem tudsz tanulni. Itt te jelentkezhetsz a neked tetsző feladatra, majd ha kiválasztanak, telefonon keresnek és az egyeztetés után neked rendelik a munkát.
A másik cég az International Service Check, amit ajánlani tudok jó szívvel. A pénzem korrektül megkaptam, jók és egyértelműen értelmezhető a kérdőív amit ki kell tölteni. Nekik sajnos ritkábban tudok megbízást végezni. A cég előnye, hogy a regisztrálók egy Próbavásárlói bizonyítványt is megszerezhetnek. A feladatok előtt telefonon is egyeztetnek veled. A leadott munkáid értékeléséről kapsz visszajelzést. Munkalehetőség esetén a cég keres meg, majd a szituációt, kérdőívet hozzád rendelik és megtudod nézni.
A Perfect Shopping Kft-nek is végeztem már feladatot az elmúlt időszakban, visszajelzést is kaptam már, de a pénz kifizetéséről még nincs információm, hogy milyen módon és mikor kapom meg. Náluk is sok feladatkiírást szoktam látni. Itt is az első megbízás előtt egy próbavásárlói bizonyítványt kell szerezni. A feladat elvégzése előtt telefonon konzultálnak a megbízottal, majd utána hozzáférhetsz a kitöltendő kérdőívhez.
Ma már azt is elmondhatom, hogy a GFK-nak is több próbavásárlói munkát végeztem el. Itt is hasonló a helyzet, mint a Perfect Shoppingnál, hogy nem tudom mikor, és milyen módon juttok a pénzemhez. Itt e-mailben kapsz tájékoztatást a lehetőségekről, majd egy kérdőívben jelentkezhetsz a munkákra. Ha valamelyik munkára kiválasztanak, akkor erről e-mailben tájékoztatnak és megkapod a feladat elvégzéséhez a szükséges tájékoztatást. De utána a feladat előtt nincs kötelező konzultáció a munkáról.